Picklebal
Image default
Management

Some business ideas

Enkele zakelijke ideeën

 

1. Verkoop print-on-demand koopwaar

 

print on demand wixprint on demand wix

Print-on-demand (POD) bedrijven werken op een vergelijkbare manier als dropshipping, in dat zij de inventaris van producten leveren en een hands-off manier bieden om rechtstreeks naar uw klanten te verzenden. POD, echter, biedt ook de mogelijkheid om unieke, op maat gemaakte producten te creëren.

 

 

 

Of het nu t-shirts, tassen, of telefoonhoesjes-POD merchandise geven u veel creatieve vrijheid. U kunt een t-shirt zaak beginnen die film aficionados aanspreekt die hun favoriete film quotes op hun shirts willen zien. Of, voeg kattenfoto’s toe aan novelty sokken. Maak stickers voor hondenliefhebbers. Een andere coole optie: verkoop merchandise met originele kunstwerken die je zelf hebt gemaakt. 

Als dat niet jouw ding is, kun je freelance kunstenaars inhuren en met hen samenwerken via sites als Fiverr, 99Designs, of DeviantArt. 

Als je eenmaal klaar bent om te verkopen, sluit je je online winkel aan op een platform zoals Printful, Gelato, of Printify. Al deze platforms zijn geïntegreerd met Wix eCommerce, zodat u gemakkelijk POD-producten te koop kunt aanbieden en bestellingen naar de juiste leveranciers kunt doorsturen. 

2. Word een Amazon (of andere marktplaats) verkoper

 

Marktplaatsen zoals Amazon, eBay en Etsy trekken al miljoenen kopers aan. Hoewel het essentieel is om een eigen winkel te hebben met een volledig eigen merk, kun je met een multichannelstrategie meer mensen sneller bereiken – en tegen relatief lage kosten in vergelijking met traditionele reclame of detailhandel.

Gebaseerd op datatrends van meer dan 700.000 Wix Stores wereldwijd, kunnen eCommerce verkopers met een extra verkoopkanaal hun omzet tot wel 12% verhogen.

 

Met Wix eCommerce kunt u zelfs uw product listings synchroniseren met marktplaatsen zoals Amazon. U kunt ook al uw bestellingen en voorraden beheren vanaf één plek, waardoor u minder tijd en kosten kwijt bent aan het beheren van meerdere kanalen.

Dat gezegd hebbende, elk kanaal heeft zijn eigenaardigheden, dus u zult selectief willen zijn in waar u verkoopt. Neem de tijd om de soorten kopers te begrijpen – hun waarden, motivaties en persoonlijkheden – en anticipeer zo op het soort producten en aanbiedingen dat ze willen zien. 

3. Breng uw winkelbedrijf online

 

Als u een fysieke zaak runt, kunt u uw bereik vergroten door online te verkopen en tegelijkertijd een grote stijging van uw bedrijfskosten vermijden. 

Een goed voorbeeld: Angel Gregorio, eigenaar van The Spice Suite, nam een risico door haar baan als conrector op te geven en haar online winkel te beginnen. Ze stortte zich halsoverkop op haar bedrijf en jongleerde een fysieke winkel met een nieuwe site (die ze bouwde met behulp van een van de Wix-sjablonen voor online winkels). 

Gregorio vertelde Wix onlangs hoe ze haar fysieke winkel volledig online moest brengen als gevolg van de COVID-19 pandemie. Met zoveel mensen thuis, besloot ze haar winkel om te bouwen tot een magazijn en zich volledig te richten op het online verkopen van kruidendozen.

Als gevolg van een succesvolle verschuiving naar een hybride online model, heeft The Spice Suite meer dan $ 2 miljoen aan verkoop gerealiseerd, waarbij hun online winkel het meest succesvolle deel van het bedrijf is.

Als je in de restaurantbusiness zit, is eCommerce nog steeds een welkome aanvulling. Cateringbedrijf Cleverchefs is online gegaan door voedselboxen volgens restaurantnormen te verkopen en bij klanten thuis te bezorgen.

Ook de in Londen gevestigde detailhandelaar Bimber Distillery ging online om zijn single malt whisky naar de rest van de wereld te brengen. Hun Wix e-commerce website vertelt het verhaal achter elke fles en biedt kant-en-klare producten, boekingen voor rondleidingen en andere extra’s.

4. Maak instructieve of onderhoudende video’s

Maak kookvideo’s, trainingsvideo’s, kindvriendelijke inhoud (shoutout naar P.E. met Joe) – wat u ook maar leuk vindt. Het inkomstenpotentieel is enorm als u in staat bent om een loyaal publiek aan u te binden en te voeden.

Er zijn verschillende prijsmodellen om geld te verdienen met digitale video-inhoud. U kunt een maandelijks kanaalabonnement vragen om klanten volledige toegang te geven tot exclusieve content. Als u werkt met video hosting platforms zoals YouTube, kunt u geld verdienen met uw content op basis van het aantal kijkers. Een andere optie is het verkopen of verhuren van uw video’s. Kijkers kunnen de video downloaden of op uw site bekijken gedurende een periode van 24-48 uur.

Overweeg om een deel van uw inhoud gratis aan te bieden om klanten een idee te geven van uw product en ze aan te zetten tot een aankoop. Host live streaming of webinars met Zoom, Vimeo, en YouTube.

 

 

 

 

business management 

vacatures

auto verkopen

 

https://www.newbusinessmanagement.com/