Picklebal
Image default
Aanbiedingen

Support medewerker

Support medewerker

Introductie

Als customer support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van de hospitalisatie dossiers van klanten die een hospitalisatieverzekering hebben. Daarnaast sta je in voor het administratieve beheer van de individuele aansluitingen, af te rekenen premies en opvolging van de schadedossiers.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je volgt de volledige polisadministratie op (premies en aansluitingen) en doet dit op een nauwkeurige en efficiënte manier.
  • Je verwerkt de aangifte van schadedossiers volgens de voorwaarden vermeld in de polis. Daarnaast bereken je ook de uit te betalen vergoeding op basis van de gemaakte afspraken.
  • Je beantwoordt telefonisch of schriftelijk alle vragen van klanten/verzekerden en geeft advies waar dat kan.
  • Je werkt in teamverband en staat ook in als back-up voor de dossiers van collega’s.
  • Je werkt mee aan de verbetering van de antwoordtijd en de kwaliteit van de dienstverlening door actief deel te nemen aan afdelingsbriefings.

Jouw profiel

Ben jij perfect tweetalig Nederlands en Frans? Ben je communicatief en hou je van een gevarieerd takenpakket? Kan jij je bovendien vinden in onderstaande vaardigheden? Dan ben jij dé customer support medewerker die wij zoeken!

  • Je bent klant- en servicegericht (je hebt een vriendelijke stem, bent behulpzaam en geduldig en je kan empathie en betrokkenheid aan de dag leggen).
  • Je kan boodschappen duidelijk gestructureerd en correct op papier zetten.
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je bent nauwkeurig en haalt voldoening uit het correct overbrengen van informatie.
  • Je kan zelfstandig werken, maar toch goed in teamverband functioneren.
  • Je bent handig in het raadplegen van verschillende PC-toepassingen.
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.

Ons aanbod

  • Een vast contract en een voltijdse tewerkstelling.
  • Je komt terecht bij een professionele en groeiende makelaar en een stabiele werkgever waar medewerkers cruciaal zijn voor ons succesverhaal.
  • Er is een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
  • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
  • Daarenboven kan je rekenen op een correct verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.

https://vacatures.today/cat/Technical7.html

https://www.vindazo.be/vacatures/support-medewerker.html